Alle rekrutteringsprocesser er forskellige, men vi har alligevel forsøgt at opliste processen i grove træk. På den måde kan du nemt danne dig et overblik over det flow, som du vil komme ind i i en rekrutteringsproces hos os.

Sådan matcher vi dig med stillingen

  • 1

    Vi finder dig, eller du ansøger

    Når vi får en opgave ind, søger vi først efter kandidatmatch i vores database og dernæst på sociale medier, særligt LinkedIn. Vi tjekker også feltet af kandidater, der har ansøgt online.

  • 2

    Du sender os dit CV

    Det er alfa omega for os at finde det bedste match. Derfor har vi flere dialoger med dig, hvor vi taler om stillingen, om den virksomhed og kultur, som du potentielt bliver en del af, og hvordan dine kompetencer og erfaringer matcher i relation hertil.

  • 3

    Samtale med Accuro

    Når vi har afdækket, at dine erfaringer og kompetencer matcher stillingens krav, inviterer vi dig til en førstesamtale hos Accuro, hvor vi går meget mere i dybden. Formålet her er at lære dig og dit talent godt at kende.

  • 4

    Udvælgelse

    Vi vil altid have flere kandidater i spil til den samme stilling, og når vi har afholdt førstesamtale med jer alle, vil vi udvælge det stærkeste kandidatfelt, som går videre i rekrutteringsprocessen. Disse kandidater præsenterer vi for kunden, som så på baggrund heraf udvælger én eller flere, som de ønsker at se til interview.

  • 5

    Samtale med virksomheden

    Det er selvfølgelig vigtigt, at du møder din potentielle arbejdsgiver og kollegaer. Til samtale hos virksomheden vil du på egen hånd mærke den ånd og kultur, som definerer virksomheden. Her vil du også få en fornemmelse af, om der er kemi mellem dig og potentielle ledere/kollegaer.

  • 6

    Evt. test

    Ønsker virksomheden at personlighedsteste kandidaterne, vil det være Accuro, som står for denne del. Du vil derfor blive tilsendt en personlighedstest, som du tager derhjemme. Når vi har resultatet af din test klar, inviterer vi dig til en snak og en grundig gennemgang hos Accuro om din profil.

  • 7

    Referencetjek

    Forud for tilbud om ansættelse hos virksomheden tjekker vi altid dine referencer. Det gør vi for at sikre os, at du matcher stillingen, og for at høre fra tidligere ledere, hvordan du er som kollega.

  • 8

    Kontrakt

    Er det dig, der bliver tilbudt stillingen, hjælper vi også med at få kontrakt og formalia på plads.

  • 9

    Opstart

    Når du starter i dit nye job, er vi selvfølgelig med på sidelinjen, så vi sikrer dig den bedste start – vi slipper dig derfor ikke lige med det samme. Du kommer til at høre fra os et par gange efter opstart, hvor vi vil følge op på, hvordan det går, og hvordan du har det i dit nye job.