Alle rekrutteringsprocesser er forskellige, men vi har alligevel forsøgt at opliste processen i grove træk. På den måde kan du nemt danne dig et overblik over det flow, som du vil komme i gennem i en rekrutteringsproces hos os.
Når vi får en opgave ind, søger vi først efter kandidatmatch i vores database og dernæst på sociale medier, særligt LinkedIn. Vi tjekker også feltet af konsulenter, der har ansøgt online via vores hjemmeside.
Det er alfa omega for os at finde det bedste match. Derfor har vi en dialog om opgaven og om dine kompetencer og erfaringer i relation hertil.
Vi samarbejder med dig om dit CV, og du vil blive introduceret til Accuros kompetencematrix, som oplister dine kompetencer og erfaringer på en overskuelig måde for vores kunder. På den måde står du skarpt, når kunden evaluerer kandidatfeltet.
Vi sørger for al praktikken omkring interviewet, som oftest foregår hos kunden. Vi klæder dig selvfølgelig godt på forinden, og hvis muligt tager vi også med dig til interview.
Det er vigtigt for os, at du kommer godt fra start, når du påbegynder projektet, og derfor kommer du til at høre fra os flere gange i løbet af projektets varighed. Du hører også fra os, inden projektet udløber, så vi i samråd med dig kan gå i gang med at søge nye projekter til dig.
Vi evaluerer altid på projektet, når det er slut – både på samarbejdet med Accuro, på selve jobbet og på samarbejdet med kunden. I Accuro har vi et konstant fokus på forbedringer, og derfor er slutevalueringen utrolig vigtig for os.