Seneste nyheder fra Accuro

Læs det seneste nye fra Accuro og få et indblik i, hvad der sker hos os

Seneste nyt fra os

25
nov 2019

Tak for en hyggelig jule- og netværksmiddag

I fredags tog vi i Accuro hul på julen. På Restaurant Palægade afholdte vi hyggelig jule- og netværksmiddag for nogle af vores gode freelancekonsulenter - og sikken en herlig aften.

Det var en af de helt særlige aftener, som både bød på lækker, overdådig og veltilberedt julemad, hyggelige mennesker, god betjening og alt sammen i rare og hyggelige omgivelser på Restaurant Palægade. Aftenen gik alt for hurtigt, ja den fløj faktisk forbi, som den jo gør, når man hygger sig. Tusinde tak til alle deltagende for jeres julehumør og jeres selskab. Vi er i hvert fald kommet i julehumør oven på sådan en vellykket og god aften.

6
nov 2019

Gå hjem-møde om ITIL4 giver nye indsigter

Mandag teamede vi op med Johnny Jensen fra Peopleteam, som er lidt af en guru inden for ITIL. Med et oplysende og inspirerende oplæg, god stemning og en evaluering blandt de deltagende konsulenter på 9 ud af 10, så tør vi godt at kalde aftenen for en succes!



Med kun otte måneder på bagen er ITIL's version 4 ny for de fleste. I tråd med tidligere er ITIL stadig et fælles sprog for IT-professionelle, men i ITIL 4 gives info om alle de nye tiltag, som tusindvis af organisationer har erfaret som god praksis i udvikling og styring af værdiskabende, digitale services til brugere og kunder.

ITIL 4 er en omfattende videreudvikling af version 3, og giver et langt mere praktisk og fleksibelt grundlag for organisationens digitale transformation. ITIL 4 bidrager med en operationel og end-to-end digital model til levering og drift af produkter og IT services. ITIL 4 gør det muligt for IT-afdelingen at spille en større og mere afgørende rolle i forbindelse med forretningsstrategien. Derudover giver ITIL 4 også et overordnet end-to-end perspektiv, der integrerer både agil udvikling, DevOps og Lean IT.

På blot 3 timer en mandag eftermiddag blev vi alle i den grad klogere på ITIL's nyeste version. Endnu en gang tak til Johnny Jensen for et super indlæg. - Og vi tør godt love, at vi gentager succesen og teamer op med Johnny - både om ITIL og om andre interessante emner - i det nye år. Hold øje med kommende events her på siden. Er dit CV i vores CV-bank, så modtager du automatisk invitationer til Accuro-events direkte i din mailboks.

14
okt 2019

Vellykket CV-event for vores freelancekonsulenter

Vi gentog succesen og afholdte i torsdags endnu en omgang CV speed dating. Sådan beskriver en af deltagerne arrangementet: "Jeg fik langt mere tilbage, end jeg havde forventet. Tak for det gode møde."



Med sig fik de deltagende freelancekonsulenter vores bud på det gode freelancekonsulent-CV. Svend Ørum holdt oplæg om, hvilke elementer et freelance-CV bør indeholde, hvordan man holder den røde tråd mod opgaven, og så fik konsulenterne en masse viden om, hvordan både rekrutteringsbureauer som os selv, slutkunden og stakeholders læser et CV og søger nøgleordene frem.

Efter oplægget speed datede Accuros hold af rekrutteringsspecialister deltagernes CV'er. Hver enkelt deltager modtog dedikeret rådgivning og sparring omkring deres personlige CV med fokus på forbedringspotentialerne.

Tak til alle deltagere for jeres engagement, nysgerrighed og gode humør!

25
sep 2019

Lancering af spritnyt website

Velkommen til Accuros nye, digitale univers. Det har været en milepæl for os at nå hertil, og vi er ovenud begejstrede for, at vi er gået i luften med en hel ny platform.



Målet med vores nye hjemmeside har været at skabe et brugervenligt og vedkommende format, hvor du som besøgende kun præsenteres for indhold, som er relevant for netop dig afhængig af, om du er kunde, konsulent eller kandidat.

Tid er kostbart og for de fleste en mangelvare i en travl hverdag. Vi har derfor forsøgt at gøre sitet nemt for dig, så du her hos os ikke skal bruge unødig tid på at lede efter de informationer, du har brug for.

Vi håber, at du vil synes rigtig godt om vores nye virtuelle ”hjem”.

Velkommen til.

30
aug 2019

Accuro løber traditionen tro DHL med vores konsulenter

DHL er efterhånden blevet en af årets hyggeligste traditioner, og vi glæder os alle sammen til en hyggelig og aktiv eftermiddag og aften i bedste selskab med vores freelancekonsulenter.



Accuro stillede igen i år op med fire løbehold og to walkhold, som alle skulle ud på en herlig rute på 5 km gennem Fælledparken. Det var en skøn tur fuld af ivrige heppere og sjove aktiviteter undervejs. Efter veloverstået løbe- og gåtur hyggede vi med lækker grillmad, kolde drikkevarer og netværk. Tak til alle konsulenter for jeres deltagelse - det var skønt at se jer.

20
jun 2019

Accuro rådgiver freelancekonsulenter mod et skarpere og konkurrencedygtigt CV

Vi har armene op over hovedet alle mand. I går løb vores første CV-event nemlig af stablen, og det var en kæmpe succes.

Det der med CV’er kan virkelig skabe udfordringer hos mange uanset faggruppe, men særligt blandt freelancekonsulenter, som skifter arbejdsstedet ud hver gang et projekt afsluttes, hvorefter de kaster sig over et nyt. I går forsøgte vi derfor at nedbryde det gode freelancekonsulent-CV, som vi mener, det bør se ud.



De deltagende fik en masse gode råd og insiderviden, og så bød eftermiddagen også på CV-speed dating, da deltagerne hver især modtog personlig rådgivning omkring forbedringspotentialerne i netop deres CV. Det var hands on, konkret og lige til at gå hjem og arbejde videre på for konsulenterne.

Også konsulenterne gik fra eventet med armene hævet højt over hovedet. Jep Buch udtaler bl.a.:
”Tak for et vellykket arrangement i går. Jeg fik lagt nogle ekstra lag på min viden om CV-skrivning, som helt sikkert vil hjælpe mig i min søgning af konsulentopgaver fremover. At der både var en generel og personlig gennemgang af CV’et var en rigtig god idé.”

8
apr 2019

Endnu en stærk profil til Accuros rekrutteringsteam

Vi er blevet en mand mere i Accuros rekrutteringsteam på freelance, og det er vi svært begejstrede for. Camilla Bundgaard er nemlig startet hos Accuro pr. 1. april som Recruitment Specialist. Her har Camilla fokus på at finde og tiltrække de skarpeste SAP- og IT-specialister til vores nordiske kunder.

Camilla har en baggrund fra IT Contracting, hvor hun har siddet med rekruttering af netop IT-freelancere fra hele Europa til placering på projekter i Danmark.

I fanger Camilla på cab@accuro.dk og på (+45) 5230 1648.

27
jan 2019

Intern workshop om kommunikation og samarbejde

I løbet af de sidste fire måneder, har team-Accuro deltaget i et skræddersyet workshopforløb, arrangeret i samarbejde med Teknologisk Institut. I weekenden afsluttede vi forløbet på fineste vis på Kokkedal Slot Copenhagen.



Temaet for workshoppen var kommunikation og samarbejde, og vi havde glæden af Sagar Constantin som facilitator. Sagar inspirerede og engagerede os, bl.a. med hendes viden om hjernen, og hvordan den fungerer. Vidste du, at vi mennesker har en krybdyrhjerne, som tænker i kamp, flugt og frys, hvis ikke vi modtager tillid og tryghed? Dét og meget andet var i hvert fald nyt for os.

På workshoppen kom arbejdede vi også med vores personlighedstyper, og vi fik løftet sløret for, hvilken type vi hver især er. Det var både sjovt og utrolig lærerigt.

Vi afslutter et fænomenalt workshopforløb som et stærkt team, langt klogere på hinandens styrker og forskelligheder.

7
jan 2019

Lancering af helt nyt forretningskoncept

Vi har knoklet for at gøre forretningen endnu skarpere, så vi fortsat kan tilbyde dig de bedste rekrutteringsydelser. Vi er derfor stolte af at præsentere vores nye forretningsmodel, hvor vi som de eneste i branchen tilbyder én indgang til et væld af rekrutteringsmuligheder – vi kalder det en fuld palet af rekrutteringsservices.

Foruden rekruttering af eksterne freelancekonsulenter tilbyder vi nu også rekruttering til faste stillinger via afdelingen, Search & Selection. Vi skræddersyer rekrutteringspakken, så den passer til lige netop jeres virksomhed, og så står vi for hele ansættelsesprocessen af jeres nye kollega. Vi har nogle erfarne spillere med på holdet, som er skarpe på at finde de ressourcer, som ellers er svære at rykke.

Via vores afdeling i Keiv, Ukraine tilbyder vi fortsat Nearshoring-ydelser – enten onsite, remote eller som try and hire. Som noget helt nyt tilbyder vi også Recruiting Services, som er et tilbud til de virksomheder, som har brug for at få skærpet ressourcerne med vores erfaringer. Vi sparrer med jer om jeres behov og rådgiver onsite om forretningen.

Vores nye forretningsmodel betyder, at vi er din single point of contact inden for rekruttering. Derfor kalder vi os nu også SAP og IT Rekrutteringspartner. Det er vi stolte af, og det er et partnerskab, der forpligter – både over for vores kunder og vores konsulenter.

3
jan 2019

Byd varmt velkommen til Finlay Napier

Accuro opruster på Search & Selection med Senior Recruitment Specialist, Finlay Napier.

Finlay er en garvet, talentfuld og erfaren herre inden for rekruttering af IT-profiler. Han har arbejdet som rekrutteringsspecialist de sidste syv år og med mennesker i 12 år, bl.a. som karriererådgiver, og så har han en kandidat i psykologi og erhvervsøkonomi.

Her hos os er Finlay allerede godt i gang med at matche kandidater med faste stillinger hos nogle af Nordens mest spændende SAP- og IT-virksomheder.

Vi er utrolig glade for at have fået Finlay med på holdet! Finlay kan kontaktes på fna@accuro.dk og 5230 6940.

5
dec 2018

Børsen Gazelle 5 år i træk

Vi er stolte og glade over også at kunne kalde os Børsen Gazelle-virksomhed i 2018. Det er femte år i træk, at team-Accuro hiver en flot statuette hjem til kontoret. Kåringen er et resultat af dedikation, hårdt arbejde og gåpåmod blandt vores fantastiske hold af medarbejdere.



Børsen fejrede os og de øvrige københavnske Gazeller på Tivoli Hotel. Der var lagt op til et brag af en eftermiddag, som bl.a. bød på interessante debatter, besøg af statsministeren, et festfyrværkeri af lyd og lys af Copenhagen Drummers og selvfølgelig.

1
dec 2018

Tak for en god julefrokost

Accuros julefrokost blev igen i år afholdt på Copenhagen Admiral Hotel i de smukkeste rammer. Med til bords havde vi fornøjelsen af flere af vores freelancekonsulenter, som alle har det tilfælles, at de i årets løb er blevet placeret på en opgave gennem Accuro.

SALT-køkken stod for en overdådig julebuffet, hvor der traditionen tro absolut ikke manglede noget. Der var god livemusik, dans til de sene aftentimer og – vigtigst af alt – højt julehumør.

Tusinde tak til alle jer, der deltog, og som var med til at gøre vores aften til noget ganske særligt.

12
okt 2018

Har du styr på din pension?

Som selvstændig konsulent kan det være svært at finde hoved og hale i det med pension. Derfor teamede vi i Accuro endnu en gang op med Pension For Selvstændige i et forsøg på at vikle pensionsknuderne op blandt de fremmødte konsulenter.

Chefkonsulenter, Thomas Ryborg og Mikkel Ravn fra guidede os alle godt igennem pensionens ABC. Vi sluttede aftenen af med god mad, drikke og netværk.

Tak til de fremmødte for deltagelsen og en stor tak til Pension For Selvstændige for at gøre os alle sammen klogere.

21
sep 2018

Startskud til Accuros interne workshopforløb

Vi har haft den fedeste dag, som vi altså bare bliver nødt til at dele. Sådan en dag hvor alting bare går op i en højere enhed. I dag tog vi nemlig hul på et internt workshopforløb, som Teknologisk Institut har skræddersyet til os.

Vi lagde hårdt ud med emnet, branding og kommunikation og med os havde vi oplægsholder og facilitator, Leon Birdi, som styrede os sikkert gennem dagen.

Det var en utrolig sjov, kreativ og udfordrende dag fuld af mere eller mindre gode punchlines, value propositions og pitches.

Tak til Leon for en fed dag og tusinde tak til hele teamet for jeres store engagement!

1
jul 2018

Accuro åbner op for rekruttering til fastansættelse med ny kollega ved roret

Med ansættelsen af Camilla Nøhr som Senior Recruitment Manager, åbner Accuro lige så stille op for rekruttering til fastansættelse via afdelingen, Search & Selection, som Camilla står i spidsen for.

Camilla har ni års erfaring med rekruttering, særligt inden for IT, og hun har rekrutteret nøglemedarbejdere til nogle af de største danske og internationale virksomheder. Hun har en solid forretningsforståelse og mangeårig erfaring med rådgivning inden for HR.

Vi er stolte af, at Camilla er blevet en del af teamet, og vi ser frem til den fortsatte udvikling af Camillas afdeling her hos os.

Savner din virksomhed en ny kollega til jeres team? Så kan Camilla kontaktes på can@accuro.dk eller 5230 6511.

18
jun 2018

Ny Marketing & Communications Manager hos Accuro

Med ansættelsen af Josefine Frederiksen som ny Marketing & Communications Manager har vi i Accuro taget et strategisk valg om i langt højere grad at fokusere strategisk på markedsføringsaktiviteter.

Josefine har indgående erfaring med at udvikle og implementere marketingstrategier, og med en Cand. Mag. i dansk og kommunikation er hun skarp på god og vellykket formidling. Josefine kommer fra en lignende stilling i et stort, internationalt forretningsnetværk.

Hos os bliver det Josefine, som vil trække trådene til alle vores hjemmeside, vores digitale og sociale kanaler, planlægge og koordinere events – både de faglige og de sociale – og meget, meget mere. Der bliver nok at se til, men det bliver sjovt, og vi er sikre på, at vi har fået den rette kvinde ombord på holdet.

Josefine kan kontaktes på jhf@accuro.dk eller 6112 0960.

1
maj 2018

Byd velkommen til Jesper Bøttiger

Byd velkommen til Jesper Bøttiger, som er blevet en del af Accuros stærke freelance-rekrutteringsteam. Her rekrutterer Jesper SAP- og IT-konsulenter til opgaver for vores mange gode kunder i hele Skandinavien.

Jesper kommer fra en lignende stilling hos et andet rekrutteringsbureau. Han har mange års erfaring med salg fra IT-branchen samt en unik indsigt i de udviklingsprocesser, der rører sig i IT-afdelingerne fra ansættelser i flere fremtrædende softwarevirksomheder. Dét giver Jesper en klar forståelse for virksomhedernes behov for rekruttering af specialister med kompetencerne til at binde IT og forretning sammen.

Jesper har en uddannelsesmæssig baggrund som Cand. Mag. i Sprog & Kommunikation.

Jesper kan kontaktes på jeb@accuro.dk eller 5230 6917.

Marketing & Communications Manager

Josefine Frederiksen

jhf@accuro.dk
(+45) 6112 0960

Marketing & Communications Manager

Josefine Frederiksen

jhf@accuro.dk
(+45) 6112 0960